Sou aquí: Inici Ajuntament Subvencions diverses per a la ciutadania

Subvencions diverses per a la ciutadania

 SUBVENCIONS DE LES TAXES PER A LA CIUTADANIA

 

Què són?

Les subvencions consisteixen en la devolució d’una part dels impostos ja abonats en l’any actual. És important tenir en compte que si es presenta una sol·licitud de subvenció d’una taxa o impost, en cas que sigui resolta favorablement, sempre serà retornada després d’haver pagat la quota anual de la taxa o impost. En el cas que es pagui la quota fraccionada, es retorna després de pagar el darrer rebut.

 

Per poder-les sol·licitar cal que s’estigui empadronat/da a Vic almenys des del dia 1 de gener de l’any en què es sol·licita la subvenció.

 

Quan es poden presentar?

Totes les subvencions es poden sol·licitar, com a màxim, fins al 30 de novembre de l’any en què es sol·licita la subvenció. L’única sol·licitud de subvenció que es pot presentar en qualsevol moment és la subvenció de l’IBI per haver realitzat obres de rehabilitació de la façana.

 

Quant temps tarda la resolució i quina àrea la tramita?

El termini de tramitació és d’un mes a un mes i mig a partir del pagament de la taxa. En cas que es fraccioni el pagament, el termini comença a comptar a partir del pagament del darrer rebut (normalment el segon pagament es fa el mes de novembre).

 

S’ha de recordar que la subvenció es rep sempre després d'haver fet el pagament de la taxa en qüestió i sempre que es reuneixin les condicions necessàries per obtenir-la.

 

Tipus de subvencions

 

Com es pot tramitar aquesta sol·licitud?

Presencialment, a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Vic:

 
  • Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Major, al c. de la Ciutat, 1
  • Oficina d’Atenció Ciutadana del Remei, al c. del Virrei Avilés, 34 

 

Els horaris d’atenció ciutadana són:

 

Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Major:

  • De dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h
  • Dilluns i dimecres, de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos de juny, juliol, agost i setembre, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal).

 

Oficina d'Atenció Ciutadana del Remei:

  • De dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h (excepte les festes de Nadal i depenent de les necessitats del servei ,els períodes de Setmana Santa i el mes d'agost).
 

Totes dues oficines són TANCADES el 24 i el 31 de desembre.

 

 

Com es pot obtenir més informació?

Trucant al 938862100 o escrivint un correu electrònic a atenciociutadana@vic.cat

 

Descarrega el fulletó informatiu de les subvencions diverses per a la ciutadania clicant aquí.

 

 

 
Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...