Banc del Temps Vic: programació de gener
Les activitats destacades d'aquest mes de gener
El BdT Vic programa diverses activitats per aquest mes de gener, tot començant l'any amb molta energia. A continuació us detallem la programació d'aquest mes:
- Taller de TXI-KUNG, els dijous de 7 a 8 del vespre. Es faran quatre sessions: 18 i 25 de gener i 1 i 8 de febrer.
- EXCURSIÓ al Pla de la Calma el diumenge dia 21 de gener.
- Continua la TERTÚLIA dels dimarts, de 18 a 20 hores al Bar de Les **** Receptes de la iaia. Aquest mes les tertúlies es realitzen són el dimarts 9 i el 23 de gener.
- "ENRAONEM". Els grups de conversa de francès i anglès continuen funcionant els dilluns. Per afegir-s'hi cal contactar amb la secretaria de l'entitat.
Per poder participar d'aquesta programació cal que primer us associeu al BdT Vic (és gratuït) qualsevol dimecres de 17 a 20 hores al centre cívic de Santa Anna.