Sou aquí: Inici Notícies Vic implementa l’administració electrònica per a empreses, entitats i col·legis professionals

Vic implementa l’administració electrònica per a empreses, entitats i col·legis professionals

Emmarcat dins del projecte eAdministració, l’Ajuntament de Vic reduirà costos i augmenta l’eficàcia, eficiència i agilitat de tràmits

Mar 31, 2017
Vic implementa l’administració electrònica per a empreses, entitats i col·legis professionals

Xerrada informativa el passat dilluns, 27 de març

A partir del proper dilluns l’Ajuntament de Vic es relacionarà telemàticament amb entitats i col·legis professionals per als diversos tràmits i actuacions, tal com preveu la llei. Toni Serrat, regidor de Serveis, detalla que “la implementació d’aquesta mesura implica que les notificacions que es facin a aquests col·lectius hauran de ser electròniques”. Així, encara que en les sol·licituds d’empreses, entitats, col·legis professionals o persones que actuïn com a representants d’aquest col·lectius facin constar una adreça física s’enviarà la notificació a una bústia electrònica.

 

Per aquest motiu, com fixa la normativa, des del registre general ja no es registraran les sol·licituds i documentació que aportin aquests col·lectius sinó que hauran de presentar-ho telemàticament a través de la seu electrònica. Una mesura que es va donar a conèixer el passat dilluns, 27 de març, a unes 80 entitats i col·legis professionals de la ciutat per tal que “aprenguessin a relacionar-se telemàticament amb l’Ajuntament”.

 

La responsable de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, Noemi Alonso, explica que a partir d’ara només la ciutadania que “actua com a persona física” té dret a escollir la forma que prefereixi i és per això que a les diferents sol·licituds de l’Ajuntament seguirà apareixent-hi l’opció d’escollir entre una adreça física o electrònica. Per contra, a les sol·licituds d’alta, baixa o modificació de dades adreçades a col·lectius ja no es podrà triar i només s’efectuaran notificacions electròniques. Alonso, però, remarca que “de manera transitòria” el registre de pliques se seguirà efectuant des de l’OAC fins que no es disposi de registre electrònic de pliques.

 

Des del mes de gener, els treballadors de l’Ajuntament de Vic ja es comuniquen a través de mitjans electrònics per als tràmits i actuacions interns. 

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg
Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...