Denúncies On-line
Aquesta pàgina web té per objectiu facilitar els tràmits a la ciutadania, és per això que, enllaçant amb la pàgina web del departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya us permet posar denúncies on-line.
A través dels següents enllaços podreu posar denúncies on-line pels casos que es detallen a continuació i amb el funcionament que s'especifica:
Durant les 24 hores al dia, us podeu dirigir
a qualsevol de les dependències policials (comissaries, oficines de
policia, oficines d'atenció al ciutadà...) per interposar denúncies i
per fer qualsevol actuació referida a l'activitat policial.
En els casos de petits robatoris, robatoris dins dels habitatges, establiments o vehicles, i pèrdua d'objectes es poden tramitar denúncies per Internet. No obstant això, la denúncia per Internet no es pot interposar si hi ha hagut violència física en les persones o si la víctima ha vist als autors o està en condicions d'identificar-los.
Un cop feta la denúncia per Internet haureu d'anar a signar-ne una
còpia en un termini de 72 hores a la comissaria que escolliu quan acabeu
la introducció de les dades. Recordeu, que cal indicar la referència de
la vostra denúncia a la comissaria.
Denúncia per danys: La denúncia per danys és conseqüència dels danys produïts en propietat aliena, sempre que la víctima no pugui aportar cap tipus de dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física. Aquest tipus de denúncia es pot tramitar per via telemàtica.
Denúncia per robatori de vehicle: La denúncia per robatori de vehicle es pot presentar per Internet sempre que la víctima no pugui aportar cap dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física.
Denúncia per robatori en l'interior d'habitatge, comerç o altres establiments: La denúncia per robatori interior d'habitatge,comerç o altres establiments serà com a tal quan la víctima no pugui aportar cap dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física. Aquest tipus de denúncia es pot tramitar per via telemàtica.
Denúncia per sostracció: La denúncia per sostracció de documentació i/o objectes es pot presentar per Internet sempre que la víctima no pugui aportar cap dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física.
Denúncia per pèrdua d'objectes: La denúncia per pèrdua d’objectes es pot presentar per Internet sempre que la víctima no pugui aportar cap dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física.
Denúncia per robatori a l'interior de vehicles: La denúncia per robatori a l'interior d'un vehicle es pot presentar per Internet sempre que la víctima no pugui aportar cap dada de l'autor/s dels fets i no hagi patit cap tipus de violència física. Quan es produeix un robatori a l'interior d'un vehicle, aquest pot presentar o no, danys a la porta, pany o trencament de finestra, o altres danys que s'hagin efectuat per accedir a l'interior.