Sou aquí: Inici Guàrdia Urbana Ocupació de via pública

Ocupació de via pública

A continuació trobareu les preguntes més freqüents sobre quan cal demanar l'ocupació de via pública.

Quan s’ha de presentar una instància d’ocupació de via pública?

Quan es realitza un ús restrictiu i exclusiu d’un espai públic. Els casos més freqüents són la realització d’obres, reformes, mudances,  descàrrega de material i esdeveniments diversos.

 

On he de presentar la instància?

La instància d’ocupació de via pública es pot presentar:

  • Ajuntament de Vic, c/ Ciutat, 1
  • Oficina del Remei, c/Virrei Avilés, 34

 

Cal dir que si l'ocupació implica una afectació al trànsit només es pot presentar a la comissaria de Guàrdia Urbana.

 

Quins document necessito?

Juntament amb la instancia d’ocupació de via pública, és un requisit imprescindible que presenti el permís d’obra concedit o l’assabentat d’obres.

 

Quin preu té l'ocupació d’espai públic?

Per tal de saber l’import exacte de l’ocupació, s’ha de trucar a l’ajuntament al telèfon 938862100 i demanar per Rendes.

 

Quan presenti la instància, hauré de pagar?

No, l’ajuntament facturarà l'ocupació com una taxa municipal a mes vençut.

 

Amb quina previsió s’ha de presentar la instància?

 Depèn del tipus d’ocupació:

  • Si implica afectació del trànsit, amb un mínim de 72 hores.
  • Les reserves d’estacionament, un mínim de 48 hores.
  • Les ocupacions de voreres, sempre i quan es deixi pas pels vianants, es poden presentar el mateix dia.

 

 

Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...