Sou aquí: Inici La ciutat Oficina Municipal d'Acollida

Oficina Municipal d'Acollida

 

Què és?


L'Oficina Municipal d'Acollida (OMA) és el servei de recepció i acollida de l’Ajuntament de Vic, destinat a totes les persones nouvingudes que arriben a la ciutat per primera vegada amb la intenció de quedar-s’hi a viure.

 

La tasca principal de l’oficina és informar, orientar, assessorar i formar sobre els serveis, recursos i entitats, així com drets i deures, normatives, costums del país i la ciutat i, en els casos que sigui necessari, derivar cap als diferents serveis i entitats especialitzats.

 

 

Què fem?

 

  • Acollir a les persones nouvingudes, a través de:
    • Atenció individualitzada: Informar, assessorar i orientar sobre el funcionament i ubicació dels diferents serveis i entitats necessaris per l’acomodació, i sobre els drets i deures de la ciutadania. 

 

 

 

  • Gestió del Servei de Primera Acollida: programa de formació dirigit a persones estrangeres pel qual es pot obtenir un certificat d'acollida oficial, atorgat per la Generalitat de Catalunya. 

 

 

 

 

        
 

 

Accions del document

  • IMPULSVIC
  • SERMUVIC
Ajuntament de Vic
C. Ciutat 1, 08500 Vic
Tel. 93 886 21 00
Fax. 93 886 29 21
atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'Atenció Ciutadana
  • CREACCIÓ
  • VIALNET
  • RASESVIC
  • VICVERD
  • MINSVIC

Carregant...