Navigation

L’Ajuntament de Vic estrena la Bústia del Ciutadà, un nou servei de comunicació amb els ciutadans

La ‘Bústia del ciutadà’ és una eina interactiva que permetrà enviar per Internet preguntes i suggeriments amb l’objectiu de millorar la ciutat

Aquest migdia s’ha presentat la ‘Bústia del ciutadà’, una iniciativa de l’Ajuntament de Vic que té com a objectiu potenciar la comunicació amb la ciutadania, via Internet, un fet que ha de repercutir en la millora de diferents aspectes de la ciutat. La presentació ha anat a càrrec del regidor de Recursos Humans i Serveis, Antoni Serrat.La ‘Bústia del ciutadà’ és un espai interactiu per tal que els ciutadans i ciutadanes de Vic puguin comunicar-se directament amb l’Ajuntament i pugin fer arribar suggeriments, propostes, preguntes i tota mena de peticions al consistori i neix amb la voluntat de millorar aspectes diversos de la ciutat.En paraules del regidor de Recursos Humans i Serveis, Antoni Serrat, “la implantació d’aquesta nova eina permetrà millorar la interacció entre l’Ajuntament i la ciutadania i ser més eficients i àgils en la detecció i posterior solució de possibles necessitats que hi pugui haver a la ciutat”. Serrat també ha esmentat el “compromís i la vocació per la millora de la ciutat que tenim des del consistori” i ha demanat la col•laboració ciutadana per “tenir una ciutat millor, entre tots”.A la Bústia del Ciutadà s’hi podrà accedir directament a través de la web de l’Ajuntament de Vic www.vic.cat. S’hi poden penjar peticions i també hi ha una part opcional on l’usuari hi pot deixar les dades de contacte, per tal que des del consistori es pugui anar informant a l’usuari de l’estat de la petició que ha realitzat.