L’Ajuntament de Vic organitza visites guiades especials per descobrir El Portalet de cap a cap
Les visites, gratuïtes amb reserva prèvia, es faran els dies 28 de març i 2, 3 i 4 d’abril amb motiu de la inauguració de la nova urbanització de la rambla dels Montcada
L’Ajuntament de Vic, a través de l’Oficina de Turisme, ha programat una sèrie de visites guiades especials sota el títol El Portalet, de cap a cap, que seran conduïdes per Xabier Cervera, de Fòrum Vicus. L’activitat permetrà donar a conèixer aquest espai emblemàtic del centre històric coincidint amb la finalització de les obres de la rambla dels Montcada, oferint un recorregut per la història, els elements patrimonials i les curiositats del Portalet, un indret clau en la configuració urbana de la ciutat que, amb la recent actuació, ha vist reforçat el seu valor històric i la seva integració amb l’entorn.
Les visites es duran a terme en quatre dates: dissabte 28 de març, coincidint amb el Mercat del Ram; i durant diversos dies de Setmana Santa: el dijous 2 d’abril, el divendres 3 d’abril i el dissabte 4 d’abril. Totes les sessions començaran a les 6 de la tarda i el punt de trobada serà davant del convent de Santa Teresa.
L’activitat és gratuïta, però cal reserva prèvia a l’Oficina de Turisme de Vic (tel. 938 862 091), ja que les places són limitades.
Aquesta iniciativa forma part dels actes d’inauguració de la nova urbanització de la rambla dels Montcada, una intervenció que ha permès millorar l’accessibilitat i la mobilitat, així com posar en valor el patrimoni d’aquest àmbit destacat del centre de Vic.