Façana de l'Ajuntament de Vic

La façana de l’Ajuntament s’il·luminarà de groc per celebrar que falten 100 dies per al Tour de França

Vic se suma al compte enrere per a l’arribada del Tour 2026 amb la il·luminació especial de la Casa de la Ciutat aquest dijous al vespre

Aquest dijous al vespre, la façana de la Casa de la Ciutat s’il·luminarà de color groc per commemorar que falten 100 dies per a l’arribada del Tour de França 2026 a Vic.

Amb aquesta acció simbòlica, la ciutat se suma al compte enrere per a un dels esdeveniments esportius més importants del món, que passarà per Vic el proper estiu. La il·luminació en groc, color emblemàtic del Tour, vol fer visible l’emoció i la preparació de la ciutat davant d’una cita històrica.

Vic serà una de les seus destacades del recorregut del Tour de França 2026, un esdeveniment que situarà la ciutat en el mapa internacional i que es preveu que atragui visitants, aficionats i mitjans d’arreu.

L’Ajuntament de Vic continuarà impulsant diferents accions durant els propers mesos per celebrar l’arribada del Tour i implicar la ciutadania en aquest esdeveniment excepcional.