Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaTràmitsTràmits telemàticsFull d'informació ciutadana

20/06/2025 17:08:55

Sol·licitud d'autorització sanitària de funcionament pels establiments de tatuatge, micropigmentació i pírcing

EN TERMINI

Darrera data d'actualització:27/01/2020

Òrgan Responsable:Serveis Generals


Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar l'autorització sanitària de funcionament pels establiments de tatuatge, micropigmentació i pírcing.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica que pretengui desenvolupar l'activitat de tatuatge, micropigmentació i pírcing.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin altre tràmit s'ha d'haver fet anteriorment?
Amb anterioritat a aquest tràmit cal haver sol·licitat i obtingut l'informe urbanístic de compatibilitat i cal tenir el corresponent permís d'activitats (declaració responsable, comunicació o llicència).
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
El cost d’aquest tràmit és el que es determina en l’ordenança fiscal número 13de l’Ajuntament de Vic, que és de 367,50 €.

Aquest import es liquidarà al final del procés de tramitació.
Quin és el termini de resolució?
El termini que l’Ajuntament té per resoldre és de tres mesos a partir del moment en què es presenta la sol·licitud al Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Vic.
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'Alcaldia de l'Ajuntament de Vic o bé el regidor/a en qui hagi delegat aquesta matèria.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?
El silenci administratiu serà positiu, llevat que es doni alguns dels supòsits de suspensió. Mentre l'expedient està suspès no es compta el temps transcorregut.
Quins recursos es poden interposar?
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia hàbil següent al de la seva notificació.

Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar des del dia hàbil següent al de la seva notificació.

No obstant es podrà interposar qualsevol altre recurs o reclamació, que consideri oportú, en defensa dels seus interessos.
Formes de tramitació
Com sol·licitar-ho presencialment:

Us recordem que la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix en l’article 14.2 que estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per la realització de qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:

a) Les persones jurídiques
b) Les entitats sense personalitat jurídica
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració

Emplenant la sol·licitud i adjuntant la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació". Es pot presentar a una de les dues oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Vic en els horaris especificats:

Oficina d'Atenció Ciutadana
C. Ciutat, 1
Passeig de la Generalitat, 1
Tel.: 938 862 100
Adreça de correu electrònic: atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'atenció a la ciutadania

Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Major:
  • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Oficina d'Atenció Ciutadana de la Biblioteca:
  • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
  • De dilluns a dijous de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos d'estiu, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal) Consulteu calendari.
Demaneu hora:
  • Podeu sol·licitar cita prèvia per realitzar aquest tràmit de forma presencial a les dues oficines clicant a Demaneu hora


Com sol·licitar-ho telemàticament:

Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d'un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l'apartat "Relació de certificats digitals i signatures electròniques admesos".
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació".
Òrgan Responsable
Serveis Generals