Necessites ajuda?
Truca'ns al 935 954 804
O bé ET TRUQUEM
Truca'ns al
935 954 804
O bé
ET TRUQUEM
Oficina Virtual de Tràmits
Necessites ajuda?
Truca’ns al
935 954 804
Seu electrònica de Vic
Sobre la seu
Què és la seu electrònica
Mètodes d'identificació
Preguntes més freqüents
Calendari dels dies inhàbils
Calendari dels dies festius de Vic
Calendari fiscal
Informació econòmica financera
Pressupostos municipals
Estat d'execució del pressupostos
Liquidació dels pressupostos
Pla anual de control financer
Més informació
Informació municipal
Actes del Ple
Actes de la Junta de Govern
Normativa municipal
Tauler d'edictes
Registre de funcionaris habilitats
Planejament urbanístic i projectes d'obra pública
Planejament de l'Àrea de Territori
Organització del personal
Perfil del contractant
Oferta pública d'ocupació
Pla local d'habitatge
Tràmits
Tràmits telemàtics
Validació de documents
La meva carpeta
Les meves sol·licituds
Els meus expedients
La meva bústia
Els meus pagaments
Inici
→
Seu electrònica
→
Tràmits
→
Tràmits telemàtics
→
Full d'informació ciutadana
12/06/2025
09:16:45
Actualizar Hora
Sol·licitud general
EN TERMINI
Darrera data d'actualització:17/06/2024
Sol.licitud
Iniciar el tràmit en línia
Dades generals
Documentació
Normativa
Demaneu Hora
Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet presentar una sol·licitud al registre general de l'Ajuntament de Vic, en relació a totes aquelles qüestions per les que no trobeu un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona física o jurídica, degudament representada.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Aquest tràmit es gratuït, excepte en el cas de que el què sol·liciteu a través d'aquest tràmit estigui subjecte a taxes, supòsit en el qual es liquidaran al final de la tramitació.
Quin és el termini de resolució?
El termini general màxim que l'Ajuntament té per resoldre les sol·licituds és de 3 mesos des del moment de la presentació d'aquestes al Registre General, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent.
Quina és la unitat tramitadora?
La unitat tramitadora variarà en funció del motiu de la sol·licitud.
Quin és l'òrgan responsable de la resolució?
L'òrgan responsable de la resolució variarà en funció del motiu de la sol·licitud.
Quin és l'efecte del silenci administratiu?
En règim general els establerts a l'article 24 de la Llei 39/2015, d' 1 d' Octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, regulador del silenci administratiu en procediments iniciats a sol·licitud de l'interessat, o els efectes establerts a la normativa aplicable.
Formes de tramitació
Com sol·licitar-ho presencialment:
Us recordem que la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix en l’article 14.2 que estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per la realització de qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
a) Les persones jurídiques
b) Les entitats sense personalitat jurídica
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració
Emplenant la sol·licitud i adjuntant la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació". Es pot presentar a una de les dues oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Vic en els horaris especificats:
Oficina d'Atenció Ciutadana
C. Ciutat, 1
Passeig de la Generalitat, 1
Tel.: 938 862 100
Adreça de correu electrònic: atenciociutadana@vic.cat
Horaris d'atenció a la ciutadania
Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Major
:
De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Oficina d'Atenció Ciutadana de la Biblioteca
:
De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
De dilluns a dijous de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos d'estiu, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal)
Consulteu calendari.
Demaneu hora
:
Podeu sol·licitar cita prèvia per realitzar aquest tràmit de forma presencial a les dues oficines clicant a
Demaneu hora
Com sol·licitar-ho telemàticament:
Per a tramitar telemàticament cal que disposeu d'un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l'apartat
"Relació de certificats digitals i signatures electròniques admesos".
Inicieu la tramitació, a continuació empleneu el formulari web i adjunteu-hi la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació".