Necessites ajuda?

Necessites ajuda? Truca’ns al 935 954 804
Skip Navigation LinksIniciSeu electrònicaTràmitsTràmits telemàticsFull d'informació ciutadana

23/05/2025 23:51:44

Sol·licitud d'un volant del padró d'habitants individual

EN TERMINI

Darrera data d'actualització:26/06/2019

Òrgan Responsable:Oficines d'atenció ciutadana


Descripció del tràmit
Aquest tràmit us permet sol·licitar un document que justifica el domicili actual en el padró municipal d'habitants i acredita les persones empadronades en un mateix domicili.

Aquest volant es pot sol·licitar presencialment, o bé presentant una sol·licitud general a la Seu electrònica de l'Ajuntament de Vic.

Cal tenir en compte que per sol·licitar-ho i perquè surtin totes les persones empadronades al domicili és necessari que previament s'autoritzi la cessió de dades de les persones majors d'edat empadronades.

Per tramitar el volant electrònicament marqueu el tipus de volant que necessiteu.



Existeixen diferents tipus de volants:

  • Volant d'empadronament individual: informa sobre l'empadronament de la persona sol·licitant, tal i com consta en el padró municipal d'habitants.
  • Volant d’empadronament col·lectiu: informa sobre l’empadronament de la persona sol·licitant juntament amb les persones que conviuen al mateix domicili, tal i com consta actualment en el padró municipal d’habitants.
  • Volant històric d'empadronament: informa de l’antiguitat de l’empadronament de la persona sol·licitant, tal i com consta al padró municipal d’habitants.
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona major de 18 anys empadronada en el mateix domicili que la persona per qui es sol·licita el volant.
Representants degudament autoritzats o persones autoritzades a realitzar el tràmit en nom d'una altra (al peu d'aquesta pàgina podeu descarregar-vos un model d'autorització).
Menors d’edat casats o emancipats empadronats en el domicili que figura en el volant.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment
Quin cost té i com es pot fer el pagament?
Aquest tràmit és gratuït
Quin és el termini de resolució?
Aquest document es lliura a l'acte
Formes de tramitació
Com sol·licitar-ho presencialment:

Us recordem que la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques estableix en l’article 14.2 que estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per la realització de qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:

a) Les persones jurídiques
b) Les entitats sense personalitat jurídica
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració

Emplenant la sol·licitud i adjuntant la documentació que s'assenyala en l'apartat "Documentació". Es pot presentar a una de les dues oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Vic en els horaris especificats:

Oficina d'Atenció Ciutadana
C. Ciutat, 1
Passeig de la Generalitat, 1
Tel.: 938 862 100
Adreça de correu electrònic: atenciociutadana@vic.cat

Horaris d'atenció a la ciutadania

Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça Major:
  • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
Oficina d'Atenció Ciutadana de la Biblioteca:
  • De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h
  • De dilluns a dijous de 16.00 h a 18.00 h (excepte els mesos d'estiu, les vigílies dels dies festius, la Setmana Santa i les festes de Nadal) Consulteu calendari.
Demaneu hora:
  • Podeu sol·licitar cita prèvia per realitzar aquest tràmit de forma presencial a les dues oficines clicant a Demaneu hora



Òrgan Responsable
Oficines d'atenció ciutadana

Sol·licitud, impresos i informació addicional


Recordeu que juntament amb la sol·licitud caldrà que presenteu la documentació especificada a la pestanya de "Documentació", si escau, i que trobareu a la part superior d'aquesta pantalla.