Cinema a la fresca: ALIENOID
Una superproducció coreana dirigida per Choi Dong-hoon sobre robots, extraterrestres dins de cossos humans, viatges en el temps, esperits llegendaris i encanteris medievals.
- https://www.vic.cat/serveis/cultura/ccvic/agenda/cinema-a-la-fresca-alienoid
- Cinema a la fresca: ALIENOID
- 2024-07-12T22:00:00+02:00
- 2024-07-13T00:25:00+02:00
- Una superproducció coreana dirigida per Choi Dong-hoon sobre robots, extraterrestres dins de cossos humans, viatges en el temps, esperits llegendaris i encanteris medievals.
Data
Divendres 12 de juliol de 2024
Horari
22.00 h
Durada: 148 minuts
Descripció
Durant segles, els extraterrestres han tancat als seus presoners en cossos humans, sense que els humans en fossin conscients. A vegades, els delinqüents s'escapen del seu cos... Però hi ha guardians que vigilen.
Com va dir Schuster: "No hase falta desir nada más". O sí, que aquesta original premisa argumental es multiplica en un calidoscopi divertidíssim amb robots, viatges en el temps, mags taoistes, esperits llegendaris i encanteris medievals.
Una pel·lícula tutti frutti hereva involuntària de Critters i Hidden que esdevé un joc de màgia encaterinador, el tipus de superproducció pensada per atraure a tots els tipus possibles de públic. I ho aconsegueix.
Ah, la pel·lícula acaba en un cliffhanger que promet una segona part encara més festiva. La veurem a la Bassa dels Hermanos dins la Secció Oficial del festival.
Inclusivitat
En cas de diversitat funcional, demaneu informació ampliada al Casal Cívic i Comunitari Mossèn Guiteras
Organitza:
-
12 de juliol 2024
- On? Carrer Soledat, 13
- Quan? 12/07/2024 a 22:00 fins a 13/07/2024 a 00:25
- Què? 16 Audiovisual
- Nom de contacte cc.vicmossenguiteras@gencat.cat
- Telèfon de contacte 93 885 10 29
- Organitzador CCVIC
- Preu Gratuït