Ikigai. Infància 2-6
Espai de joc i relació per infants de 2 a 3 anys.
Aquest espai de Joc Lliure neix d'una col·laboració entre l’Espai Familiar Municipal de Vic "El Remei" i Vedrunes Escorial Vic. Un espai on les famílies comparteixen joc amb els infants en un entorn de l'Escorial pensat per a l'exploració i l'aprenentatge.

Aquest projecte, impulsat dins la Xarxa 0-3 Vic, té com a objectiu enfortir les connexions entre diferents espais educatius dedicats a la petita infància (0-3 anys) i oferir noves oportunitats d’aprenentatge a les famílies i els infants.
- Un espai per jugar i aprendre en família: D'abril a juny, les famílies inscrites podran compartir un temps de joc amb els seus infants en un ambient dissenyat especialment per fomentar l'exploració, la curiositat i l'aprenentatge.
- Acompanyament i observació educativa: Una professional de l'Escorial Vedrunes de Vic i una de l’Espai Familiar seran les referents d’aquesta experiència.
Estudiants del Grau en Educació Infantil de Vedrunes Escorial participen en el projecte realitzant tallers d’observació i aportant una mirada reflexiva i investigadora per enriquir l’experiència educativa.
Una experiència educativa en xarxa que connecta famílies, infants i comunitat.
D'ABRIL A JUNY
📍Ubicació:
Aula IKIGAI. Infància 2-6. Vedruna Escorial Vic. Camí de l'Escorial, 24 Vic.
Horari:
Dijous, de 16.30 a 18h
Requisits d'ús:
Cal estar empadronat a Vic.
L'activitat és oberta a infants no inscrits a escoles bressol o llars d'infants.
Els infants han d'anar acompanyats d'una persona adulta.
📝EM VULL INSCRIURE
*Espai gratuït