L’ESTIU A L’ESPAI FAMILIAR MUNICIPAL DE VIC “EL REMEI”
De l’1 al 17 de juliol
Famílies! L'estiu ja ha arribat i per això a l'Espai Familiar canviem els horaris del l'1 al 17 de juliol! ☀️
Us hi esperem amb molta il·lusió. 💦
📝NO REQUEREIX INSCRIPCIÓ PRÈVIA
*Espai Gratuït
