El Llegat

El Llegat.

Una dona busca objectes vintage amb històries personals i singulars. Una dona vella disposada a desfer-se d'un grapat de relíquies i antigalles que s'han anat desdibuixant amb el  pas del temps per no deixar gairebé res. Només històries difuminades per la pàtina dels anys.

Un espai d'intercanvis, trobades i desacords, de confessions i revelacions. I un passat en comú que les portarà cap a un lloc insospitat.

Aquesta activitat organitzada per l'Ajuntament de Vic i la Comissió de Persones Grans de la ciutat,  es realitza en el marc del 15 de juny,  Dia Mundial de la Presa de Consciència sobre l'Abús i el Maltractament a les Persones Grans. Es tracta d'una obra de teatre científic sobre l'envelliment i com l’edatisme influeix en la nostra visió́ de la vellesa i en el tracte a les persones grans.  Al finalitzar l’espectacle, s'obre un espai interactiu de debat.

  • 16 de juny 2026

  • On? Espai ETC
  • Quan? 16/06/2026 de 16:30 a 18:00
  • Què? Teatre, dansa i circ Activitat familiar Altres activitats
  • Organitzador Ajuntament de Vic + Comissió de Persones Grans de la ciutat
  • Preu Gratuït amb reserva