Alumnat d’infantil, primària, secundària i estudis superiors de la ciutat visiten l’exposició GOULA, Projecte d’Art, Joc i Memòria

Els centres educatius s’acullen a una proposta didàctica emmarcada en l’exposició emplaçada al Museu de l’Art de la Pell

Alumnat d’infantil, primària, secundària i estudis superiors de la ciutat visiten l’exposició GOULA, Projecte d’Art, Joc i Memòria .

 

A finals del mes de gener es va inaugurar l’exposició GOULA, Projecte d’Art, Joc i Memòria de Montsita Rierola i Jordi Lafon al Museu de l’Art de la Pell. És una exposició temporal i itinerant que serà a Vic fins al 25 d’abril. Aquesta exposició disposa d’una proposta educativa que la complementa. Aquesta també forma part de les activitats que l’ACVIC ofereix amb motiu del 10è aniversari. Per aquesta raó, ACVIC col·labora en l’organització i gestió de l’exposició.


En la recta final de l’exposició es calcula que han fet l'activitat 1.219 persones, distribuïdes en una seixantena de grups d'escolars provinents de 13 centres educatius, al llarg de 61 sessions.

La proposta educativa

 

La proposta estava adreçada a diversos col·lectius i edats i es concretava en dues activitats gratuïtes:

 

OBSERVAR/ CONNECTAR/CREAR

Activitat guiada per a grups d’escolars

Amb l’acompanyament de Tuti Cirera i Paula Molas proposem fer un recorregut participatiu per l’exposi­ció a partir de jocs d’observació i de vinculació, accions indispensables en l’ensenyament i l’aprenentatge de l’educació artística.

Dates: matins i tardes de dimarts a divendres, des del 2 de febrer al 23 d’abril de 2021 (amb inscripció prèvia).

Grups: recomanada per a estudiants d’Educació Infantil (P5), Primària, Secundària i estudis superiors.

Durada aproximada: 60 minuts.

 

L’AIRE QUE BELLUGA LES COSES

Seminari de formació per a docents

Curs en línia i una sessió fent un recorregut a l’exterior, impartit per Montsita Rierola, Jordi Lafon, Ana M. Palomo, Tuti Cirera, i Eva Marichalar. Es vol donar a conèixer a la comunitat educativa el procés i els resultats d’un projecte que, centrat en el joc, ofereix un espai de reflexió per seguir avançant en la implementació de models educatius que tenen present els vincles entre l’educació formal i la no formal per incidir en els coneixements a través de les arts.

Dates: 3 sessions d’1 hora els dimarts 9, 16 i 23 de març de 18.00 a 19.00h i 1 sessió de 3 hores el dissabte 27 de març de 10.00 a 13.00h.