Els alumnes de l'Escola Doctor Salarich fan un estudi de mercat dels productes de la seva cooperativa

Aprofitant el dia de mercat de la ciutat, al mateix lloc on vendran els seus productes, han demanat la opinió als possibles compredors

Alumnes de l'escola Doctor Joaquim Salarich fent un estudi de mercat.
Alumnes de l'escola Doctor Joaquim Salarich fent un estudi de mercat

Les cooperatives de cinquè de l'Escola Doctor Joaquim Salarich - en el marc del projecte Cultura Emprenedora a l'Escola - han de definir quin producte volen vendre. Després de que els alumnes presentessin a l'escola diferents maquetes i escollir tres productes per cooperativa cal saber què opinen els possibles compradors.

La Sara Puigví de la Universitat de Vic els va fer una sessió formativa per entendre què és i com funciona un estudi de mercat. Amb la seva ajuda han elaborat una enquesta que han anat a fer als possibles compradors. Per ser fidels a l’estudi de mercat, s’han desplaçat fins a la Plaça Major aprofitant el mercat setmanal on faran, al mes de juny, la seva parada.

 

Han demanat per la utilitat de diferents productes, per la necessitat i per el preu. Un cop a l’aula, en una molt bona classe de matemàtiques podran buidar i analitzar les dades.

 

Quins seran els productes escollits?