4394
Vull manifestar la meva queixa per l'actuació poc imparcial de la Guàrdia Urbana de Vic. En el carrer Torelló 35 hi ha el Restaurant Transilvania el qual es va queixar que li queia aigua del sostre el dia 25-02-2012 i jo com a bon veí vaig avisar a la companyia d'assegurances XXX per tal de reparar el que fes falta, va venir el llauner de la companyia va segellar un plat de dutxa, posteriorment va comprovar que el pis tot estava correcte i li va donar el telefon del llauner al propietari del restaurant. La meva sorpresa es que el propietari del restaurant va trucar a la Guàrdia Urbana de Vic i entre totes dues parts varen fer sentir com a culpables a la família que viu en el pis superior donant tota la raó al del restaurant que té el telefon del llauner per arreglar el que faci falta i que no ha comprovat si el degoter ve de l'altre pis que hi ha a sobre del restaurant. Tampoc ha comprovat si hi ha un problema en les instal.lacions comunitàries. Aquesta família africana s'ha sentit tant malament que marxarà.
02/04/12
03/04/12
Fem arribar el comentari als responsables de la Guàrdia Urbana per a que ho tinguin en consideració i es tracti l'assumpte en els seus "briefing" interns del cos.