7291
els escric per explicar la meva indignació. En aparcar a la seva zona blava i excedir el temps, com és normal em varen multar. Com a bon ciutadà, pago la multa al moment o l'anul·lació. Quina és la meva sorpresa, quan rebo la multa que vaig pagar. En trucar a la seva oficina, em diuen que el vehicle està a nom d'empresa i que primer he d'especificar el conductor per poder fer una reclamació (d'una multa de 25 € que ja vaig anul·lar). Un sistema molt ben pensat pels que treballem i estem ocupats, així paguem i deixem de reclamar el que ja hem pagat. Pensava que aquestes coses només passaven a Espanya, però veig que no. Gràcies per un gran mal servei
02/02/16
22/02/16
Els serveis de l'ajuntament ens notifiquen que: "el ciutadà ens hauria de comunicar: o bé el número d’expedient o la matrícula del vehicle per tal de poder verificar l’assumpte i resoldre. Si és un error material, per part de l’administració, serà resolt d’ofici i sense més tràmits, si no, ens hauria de presentar unes al·legacions com està establert en la vigent legislació per valorar l’assumpte i resoldre. El comprovant de la fotografia no ens dóna les dades per poder fer cap de les dues coses."