Exposicions Fotogràfiques al C. C. Joan Triadú

Dues magnífiques exposicions fotogràfiques provinents de la Facultat de Botànica de la Universitat de València. Art i Ciència plegades.

Activitat externa
Cartell de les dues exposicions.
Cartell de les dues exposicions

"Symphonia Floralis" és el treball aconseguit a través d'imatges, sense manipulacions formals, des d'una perspectiva lúdico-contemplativa. Ho aconsegueix gràcies als coneixements de l'autor com a botànic professional combinats amb diverses tècniques de fotografia experimental tant analògiques com digitals. Una sèrie d'imatges digitals obtingudes amb tècniques de fluorescència visible induïda per radiació ultraviolada.

"La mirada dels arbres" és un projecte fotogràfic amb uns resultats sorprenents realitzat per l'equip Ana-Lema.

Què veuria un arbre si tingués ulls? Per respondre aquesta pregunta van instal·lar més de 100 càmeres estenopeiques artesanals situades a dalt d'arbres a diferents nivells, durant un espai temporal entre sis i dotze mesos d'exposició.

Dos treballs de gran qualitat artística i a la vegada científica provinents de la Universitat de València.

El dia de la inauguració comptarem amb l'assistència dels seus autors que ens presentaran les obres i podrem conversar amb ells.

  • 16 de maig 2025

  • On? C. C. Joan Triadú
  • Quan? 16/05/2025 a 19:00 fins a 25/06/2025 a 23:00
  • Què? Exposicions
  • Organitzador Tres-e-u VicClic
  • Preu Entrada lliure. De dilluns a divendres de 17 a 20h. A la Sala Romeu i al Claustre