II Jornada de Promoció de la lectura a la UVic-UCC
L’objectiu de la jornada és fomentar la lectura i apropar nous formats i gèneres literaris.
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/ii-jornada-de-promocio-de-la-lectura-a-la-uvic-ucc
- II Jornada de Promoció de la lectura a la UVic-UCC
- 2025-03-27T10:00:00+01:00
- 2025-03-27T17:00:00+01:00
- L’objectiu de la jornada és fomentar la lectura i apropar nous formats i gèneres literaris.
El proper dia 27 de març se celebrarà la segona edició de "Llegim?", al pati de l'edifici de Miramarges, la jornada universitària per al foment de la lectura que organitza la Universitat de Vic amb la col·laboració del Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia amb el suport de la Biblioteca i l'Oficina de Gestió Cultural de la UVic-UCC.
La jornada inclou activitats com una mostra d'editorials independents, un concurs, una taula rodona, una ruta literària, i moltes activitats més. Consulta la programació a ogc@uvic.cat.
-
27 de març 2025
- On? Universitat de Vic, Patí Miramarges
- Quan? 27/03/2025 de 10:00 a 17:00
- Què? Activitat literària
- Preu Gratuït