Conferència: La impressió 3D i les seves aplicacions

Per Jordi Portell Torres, arquitecte graduat a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB-UPC) i fa recerca en el camp de la impressió 3D per a l'aplicació en construcció. Organitza: Agrupació Astronòmica d'Osona

  • Conferència: La impressió 3D i les seves aplicacions
  • 2014-03-25T20:00:00+01:00
  • 2014-03-25T21:00:00+01:00
  • Per Jordi Portell Torres, arquitecte graduat a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB-UPC) i fa recerca en el camp de la impressió 3D per a l'aplicació en construcció. Organitza: Agrupació Astronòmica d'Osona

La impressió 3D està revolucionant els processos de producció en l'àmbit industrial, afectant tots els camps de l'activitat productiva. Més enllà d'això, amb les diverses tècniques de fabricació que aquest terme abraça, està obrint nous camins per resoldre reptes importants en totes les branques del coneixement.

Què és la impressió 3D? Com funciona i quines aplicacions té o pot tenir en un futur pròxim? La sessió estarà dedicada a aclarir aquests dubtes i proporcionar un primer contacte amb aquesta tecnologia. Una hora abans de la conferència hi haurà una impressora 3D "imprimint" per als que vulguin conèixer la tecnologia de prop.

 

Conferències i debats
  • 25 de març 2014

  • On? Agrupació Astronòmica d'Osona - Pare Xifré, 1
  • Quan? 25/03/2014 de 20:00 a 21:00
  • Què? Xerrades i conferències
  • Correu electrònic
  • Telèfon de contacte 938864154