Osona: el territori

Osona Debats

La Fundació Antiga Caixa Manlleu, impulsa des de fa tres anys una jornada que porta per títol Osona Debats per tal de tractar temàtiques d’interès i d’actualitat per a la comarca. La primera edició, l’any 2014, organitzada juntament amb la UVic, va ser sobre “L’Educació a la comarca d’Osona”; la segona, en col·laboració amb el FADO (Fundació Assistencial d’Osona), va tractar sobre “L’atenció a la gent gran dependent a Osona: on estem i cap on avancem” i, enguany, juntament amb l’Ateneu de Vic, presentem “Osona: el territori”.

 

La mirada al territori vol ser una posada en comú des de diferents disciplines amb la perspectiva d’Osona com a ciutat metropolitana. Una comarca plena de llocs, llocs urbans i llocs rurals, o millor llocs territorials, que contribueixen aportar energies al conjunt metropolità. Aquesta dispersió o difusió de més de 4.000 llocs construïts i poc més de 150.000 habitants, constitueix una ciutat agrària, ciutat jardí o ciutat territorial amb una unitat geogràfica, urbanística i política.

 

Osona Debats vol ser un punt i seguit d’anàlisi i de debat però també de propostes i perspectiva de cara al futur per orientar possibles accions, criteris i polítiques que puguin significar millores per a la comarca i per el conjunt de la ciutadania osonenca.

La jornada dóna lloc a una publicació que recull les aportacions dels professionals que hi intervenen i que es distribueix gratuïtament a les entitats i institucions interessades. 

 

11 de novembre de 2016 de les 16:00 a les 21:00

Auditori Fundació Antiga Caixa Manlleu

Rambla Hospital, 11 Vic

Conferències i debats
  • 11 de novembre 2016

  • On? Auditori de la Fundació Antiga Caixa Manlleu
  • Quan? 11/11/2016 de 16:00 a 21:00
  • Què? Xerrades i conferències
  • Nom de contacte Ateneu de Vic