Freedom Sound - Creació biblioteca de sons lliures
Volem crear una base de sons lliures a l’estudi de gravació de El Refugi, un punt de trobada per a amants de la música.
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/freedom-sound-creacio-biblioteca-de-sons-lliures
- Freedom Sound - Creació biblioteca de sons lliures
- 2023-11-14T18:00:00+01:00
- 2023-11-28T21:00:00+01:00
- Volem crear una base de sons lliures a l’estudi de gravació de El Refugi, un punt de trobada per a amants de la música.
Us presentem el taller Freedom Sound. Volem crear una base de sons lliures a l’estudi de gravació de El Refugi, un punt de trobada per a amants de la música.
Gravarem de manera col·laborativa percussions, veus i vents per a crear una base de dades que es podrà utilitzar a tot el món mitjançant les plataformes streaming i que permetrà a grups de músics i col·lectius artístics, poder sonoritzar espectacles o materials audiovisuals.
- Dia 14 de novembre: Percussions
- Dia 21 de novembre: Veus
- Dia 28 de Novembre: Vents
Horari: de 18.00 a 21.00
On? Carrer Pau Vila número 2 (Sentfores – Vic)
INSCRIPCIONS A través del següent formulari
Aportació 15 € per les 3 sessions
*Tots els participants rebran, després de les 3 sessions, un fitxer descarregable amb els diferents sons enregistrats i gravats per a tots els participants de manera col·laborativa.
-
14 de novembre 2023
- On? El Refugi - Carrer Pau Vila 2, Sentfores
- Quan? 14/11/2023 a 18:00 fins a 28/11/2023 a 21:00
- Què? Música Cursos i tallers
- Organitzador El Refugi
- Preu 15€