10035

Vull presentar una queixa per la multa i el tracte rebut de la Sra. que gestiona avui els parquímetres del carrer Bisbe Morgades, 39. He sortit de Tona a les 9.20 h per anar al dentista, he arribat al carrer Bisbe Morgades 39 aprox . a les 9.30 h o 9.35 h, surto a posar el tiquet, està a 50 metres, i com que no tinc canvi entro al forn de davant el parquímetre, compro una fotesa, per tal de tenir canvi, i agafo el tiquet a les 9.38 h, pago 1,20 €. Vaig al cotxe i ja m'està posant la multa. Li ensenyo el tiquet i em contesta de forma poc educada que fa molta estona que hi sóc, li dic que potser 3 o 5 minuts sí (el temps d'agafar canvi al forn i posar el tiquet), i segueix dient de forma impertinent amb superioritat i mig cridant que ella fa molta estona que ha vist el cotxe ( 2230HKK ), quan això no és possible. Podeu comprovar les hores a l'arxiu adjunt. En resum, no estic d'acord amb la multa i molt menys amb el tracte rebut per l'empleada del parquímetre, al cap i a la fi he pagat 1,20 € per 23 min.
08/08/18
08/08/18
Varis
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

Lamentem aquests incidents, sempre molestos per ambdues bandes. Farem arribar el vostre comentari als responsables de l'empresa concessionària perquè ho tinguin present i es comenti en les reunions de treball. D'altra banda, podeu adreçar-vos directament a  Eyssa  (tel. 93 883 3359 c/Sant Just, 2  local  B msanchezb@eysaservicios.com) i explicar el que ha succeït, o bé, quan us arribi la sanció podreu presentar al·legacions per mitjà d'instància a l'ajuntament de Vic.