10035
Vull presentar una queixa per la multa i el tracte rebut de la Sra. que gestiona avui els parquímetres del carrer Bisbe Morgades, 39. He sortit de Tona a les 9.20 h per anar al dentista, he arribat al carrer Bisbe Morgades 39 aprox . a les 9.30 h o 9.35 h, surto a posar el tiquet, està a 50 metres, i com que no tinc canvi entro al forn de davant el parquímetre, compro una fotesa, per tal de tenir canvi, i agafo el tiquet a les 9.38 h, pago 1,20 €. Vaig al cotxe i ja m'està posant la multa. Li ensenyo el tiquet i em contesta de forma poc educada que fa molta estona que hi sóc, li dic que potser 3 o 5 minuts sí (el temps d'agafar canvi al forn i posar el tiquet), i segueix dient de forma impertinent amb superioritat i mig cridant que ella fa molta estona que ha vist el cotxe ( 2230HKK ), quan això no és possible. Podeu comprovar les hores a l'arxiu adjunt. En resum, no estic d'acord amb la multa i molt menys amb el tracte rebut per l'empleada del parquímetre, al cap i a la fi he pagat 1,20 € per 23 min.
08/08/18
08/08/18
Lamentem aquests incidents, sempre molestos per ambdues bandes. Farem arribar el vostre comentari als responsables de l'empresa concessionària perquè ho tinguin present i es comenti en les reunions de treball. D'altra banda, podeu adreçar-vos directament a Eyssa (tel. 93 883 3359 c/Sant Just, 2 local B msanchezb@eysaservicios.com) i explicar el que ha succeït, o bé, quan us arribi la sanció podreu presentar al·legacions per mitjà d'instància a l'ajuntament de Vic.