1051

Rbla Tarradellas: Crec que haurien de respectar la oposició de molts dels veïns que no volem l'aparcament, vostès varen dir que escoltarien a la gent per com voldriem aquest barri, però no ens escolten per molt que diguem i per moltes firmes que es recullin, no escolten a la gent.
10/07/08
12/07/08
Informació
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

Durant tot el procés de disseny i decisió de com havia de ser el barri, es varen dur a terme tot un munt de reunions de participació veïnals i d'associacions, totes elles degudament anunciadades i públiques. Del taller de recull de les propostes es va evindenciar la demanda de més zones d'aparcament per a turismes.

L'equip de govern de l'Ajuntament ha estimat què era una magnifica oportunitat incrementar els aparcaments amb la construcció del pàrquing soterrat, ja que era un bon moment de fer-lo aprofitant l'avinnetesda del Pla de Barris i que, a més, no es repercutiria en cas tipus de taxa o impost pels veïns del barri.