1229

c/ Manel Carrasco i Formiguera: segueixen les carreres de motos i les freses. A la cruïlla entre aquest carrer i el carrer Josep Maria Pratdesaba la visivilitat es redueix per culpa dels contenidors que hi han a la mà dreta i no pots veure venir els cotxes que baixen i que hem de sortir fins a mitja carretera. Es cambiarà la línia de l`autobús pel pas d'aquest carrer?
13/09/08
14/09/08
Velocitat
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

S'està duent a terme una important intervenció en l'assumpte de sorolls i velocitat dels ciclomotors. No obstant pasem nota a la guàrdia urbana per a que tingui aquesta zona en consideració.

En la propera reunió, de dijous 18 de setembre, del departament de Mediambient i l'empresa concessionària farem revisar l'ubicació dels contenidors. Si es creu oportú es modificarà.

La L-2, Remei - Horta Vermella, circularà pel c/Font de Sant Pere cap a Carrasco i Formiguera i Josep Mª Pratdesaba. Cal recordar que l'amplada del carrer està dissenyada per no permetre aparcar vehicles ni invadint la vorera. Els vehicles han de ser dins els garatges i s'ha de mantenir lliure la calçada per facilitar el pas d'ambulàncies, bombers, transpor urbà i altres serveis.