1930

IES Vic: Des de que l'entrada a l'IES s'ha fixat pel carrer Doctor Fleming, molts vehicles de familiars dels alumnes quan surten del carrer Dr. Fleming al trobar-se al carrer de Comtat d'Osona tomben a l'esquerra en direcció prohibida. Els vehicles i cotxes que fan el revolt de l'Avinguda Bernat Calbó es troben amb un vehicle que els hi ve contra direcció, amb la sorprenent sorpresa i perill de fer-se mal, com ja ha succeït en varies ocasions i esperem que no sigui massa tard per lamentar alguna víctima mortal. Falta senyalització de prohibit girar a l'esquerra a la cantonada carrer Doctor Fleming i Carrer Comtat d'Osona. Així mateix no s'entén que el carrer del Dr. Fleming on hi ha l'entrada a l'escola esmentada, un carrer on tots els estudiants han de passar a peu o en vehicle estigui sense asfaltar, ple de sots i pols, insalubre per la salut dels estudiants i veïns. En cap lloc de la Comunitat Europea estaria permesa l'entrada d'estudiants a un centre de formació amb aquestes condicions.
12/06/09
23/06/09
Senyalització
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

S’han pintat fletxes a terra per reforçar la direcció correcte dels carrils i s’ha instal·lat una senyal vertical de prohibit girar a l’esquerre.

Aquest tram del carrer Dr. Fleming era de propietat privada. L'Ajuntament no podia autoritzar la entrada i sortida dels alumnes per aquest accés, ni adequar-lo convenientment, ja s'havia advertit al departament d'ensenyament i s'havia demanat s'esperessin a la urbanització que ara està començant i haurà de resoldre aquest problemes.