2362

Gossos: Entenc que els gossos s'hagin de censar o bé que ho faci qui vulgui. No obligar. Entenc que censar no és igual a pagar oi? Als altres municipis de la comarca també s'han de censar els gossos i pagar?. Demano.
15/11/09
16/11/09
Sorolls
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

La Generalitat de Catalunya obliga a tots els ajuntaments a tenir el registre i cens dels gossos del municipi per a poder-los identificar i a disposar d'una protectora d'animals (que pot ser mancomunada per diferents municipis). En el cas de Vic, aquesta protectora ve gestionada des del Consell Comarcal d'Osona i per tant dona servei a tots els municipis d'Osona. Els cost imputat a Vic és de 44.700 €/anuals.
 
Cada ajuntament, al oferir un servei als ciutadans te el dret d'aplicar una taxa per cobrir les despeses inherents. Per tant no és una despesa igual per a tots els ajuntaments sinó que va en funció de les despeses de cada cas. Per exemple, per ajuntaments similars al nostre: Balaguer: 12€ per censar i 84€ per rescat. Girona: 40€ per censar. Igualada: 120€ per rescat. La Bisbal: 12€ per censar. Manlleu: 36€ per rescat. Ripoll: 15€ per censar. Vilanova i La Geltrú: 50€ per censar i 40€ per rescat. Vic: 20€ per censar.