3010
c/Torres i Bages: Baixant per la estranya vorera del carrer i al girar cap al nou teatre Atlàntida hi ha la resta d'una paret que per la part del darrera i a l'abast de tothom te un armari amb un quadre elèctric i amb la tapa totalment oberta i plena d'endolls i amb un cable endollat (per tant suposo que hi ha corrent) Amb les mesures de seguretat a que ens obliguen a tots les normatives actuals, com és possible tenir-ho en aquest estat. En altres obres públiques o privades que es fan al carrer també he observat que no s'han respectat les barreres arquitectòniques i això personalment ho trobo greu ja que dona la sensació que ningú es cuida de supervisar-les un cop acabades.
13/07/10
19/07/10
Observat el que fa el cas, podem assegurar que es tracte d'un quadre elèctric provisional d'obres amb la connexió a companyia, amb comptador i un armari d'endolls. Les proteccions estaven baixades i no tenien tensió a les bases d'endolls. Caldria donar-ho de baixa i retirar-lo. L'ha de donar de baixa el titular d'aquesta contractació, que tant pot ser un constructor com el propi promotor.
Moltes de les obres que veiem són de promoció privada i en són responsables els seus titulars i tècnics. L'ajuntament disposa d'uns tècnics de disciplina urbanística que visiten contínuament les obres i n'observen el compliment de les normatives. Els hi fem arribar aquest avís per a que ho tinguin en consideració.