5948 El passat dijous dia 3 de juliol es va celebrar el birranostrum . Com cada any la Plaça Gaudí i els carrers adjacents varen quedar, a partir de les 8 del vespre, plens (a terra) de llaunes, ampolles de cervesa buides i també cervesa. Al mateix temps hi havia persones orinant a les cantonades, als portals dels garatges etc.(molta pudor de cervesa i orina). Sóc conscient que no ho organitza l'Ajuntament però els dóna el permís per tant ho tolera. No entenc per què una festa de la cervesa no se celebra seguint l'organització que fa l' Oktoberfest a Munic, per exemple. Lamento que el consistori de Vic siguin tan poc sensible amb els veïns. https://www.vic.cat/bustia-ciutadana/5948https://www.vic.cat/logo.png
5948
El passat dijous dia 3 de juliol es va celebrar el birranostrum . Com cada any la Plaça Gaudí i els carrers adjacents varen quedar, a partir de les 8 del vespre, plens (a terra) de llaunes, ampolles de cervesa buides i també cervesa. Al mateix temps hi havia persones orinant a les cantonades, als portals dels garatges etc.(molta pudor de cervesa i orina). Sóc conscient que no ho organitza l'Ajuntament però els dóna el permís per tant ho tolera. No entenc per què una festa de la cervesa no se celebra seguint l'organització que fa l' Oktoberfest a Munic, per exemple. Lamento que el consistori de Vic siguin tan poc sensible amb els veïns.
05/07/14
17/07/14
Suggeriments
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge
(veure, també, les referències 5941, 5943, 5948, 5964) El " Birranostrum " no és un acte de la Festa Major "oficial". No consta ni en el llibret de la programació. No obstant això, és una realitat i una realitat que hi participa molt jovent, cada any més, i per tant no podem fer com si no existís. És per això que als organitzadors se'ls demana de complir totes les mesures i requeriments establerts en les ordenances municipals, com a qualsevol altra activitat que es faci a la ciutat. No tenen més permissivitat que d'altres. L'Ajuntament no hi col·labora econòmicament, són autosuficients d'un any a l'altre. Ens hi hem adreçat i se'ls ha demanat que si l'any vinent es torna a celebrar (cosa que ens han assegurat que si) han de preveure les modificacions necessàries basades en les deficiències que s'han detectat en aquesta edició (més lavabos portàtils, contenidors per recollir les llaunes, servei de neteja, servei de seguretat, ...). Lamentem les molèsties que es puguin ocasionar, però, hem de mirar també de fer un esforç i acceptar la seva manera d'expressió i diversió.