643

Portal de Queralt: Hi hem comprat un pis nou de trinca i no hem tingut problemes amb els suministres d'aigua, llum i gas. La sorpresa ve quan telefònica ens diu que no hi ha instal.lació prevista. Ni centraleta a prop, ni caixes, ni res. Quina falta de previsió és aquesta, que en una zona urbanitzada de nou on en teoria hi haurà vora 700 pisos, no hi ha opció de tenir una línea de telèfon, ja no parlem de Internet. Em diuen que fins d'aqui 4 mesos no tindrem telèfon. La meva queixa més indignada a aquesta falta de previsió de serveis, que al fi i al cap, pagarem com bons (o no) clients a 'Telefònica de España'. M'agradaria saber com es podrà solucionar aquest problema. Volem línees noves ja!!!! és frustrant. Oi que pagarem? Doncs que almenys paguem per un servei real.
30/01/08
09/02/08
Informació
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

Des de l'Ajuntament s'està fent i s'ha fet pressió a telefònica, poc més podem fer-hi. El telèfon de contacte de la compnyia per assumptes d'ADSL és el Sr. Baños 93 403 06 07.