6590

Avui m'he trobat una dona que m'ha dit diferents queixes, però no vol escriure ella, i m'ha encarregat que ho fes jo. Primera: al matí per entrar a la plaça major amb cotxe per carregar hi ha aquell semàfor que heu posat nou. Com sempre fins a les 10 i mitja o les 11 es podia entrar o bé ara et posaran la multa? Suggeriment perquè no pot estar tancat fins aquella hora i començar a fer intermitències a partir de l'hora que poden multar? Diu que aquesta por a les multes perjudica els botiguers. Segon: En pujar Portalet, no pots anar al carrer Montserrat, tampoc en cap entrada dels carrers que van a la plaça Sts . Màrtirs, llavors per anar a l'Ambulatori i en un carrer de l'eixample Morató has de donar la volta a Vic. Com és possible? Estava molt enfadada i ho deia en nom de més persones, no d'ella sola. En aquest cas jo també hi estic d'acord, tancar el c. Montserrat en una sola direcció ha estat una equivocació. De cara a les municipals, això no es pot tenir en compte ?
23/04/15
27/04/15
Circulació
No hi ha cap imatge
No hi ha cap imatge

  L'horari de càrrega i descarrega està perfectament indicat al mateix senyal. Es prefereix no tancar el llum intermitent, ja que són més hores de limitació de pas que no de càrrega i descarrega. No obstant això, cal remarcar que qui ha d'anar per necessitat a les illes de vianants, sempre ho pot fer demanant al botiguer o al particular on vagi, que el donin d'alta temporal. Hi ha moltes botigues que ja ho tenen incorporat i els ajuda a fidelitzar els clients. No cal pujar el Portalet per anar a l'Eixample Morató, es pretén que els cotxes vagin cap al cantó del riu i de l'Atlàntida, per l'antiga pista i cap al carrer  Soletat  i Hospitals d'en Cloquer, per anar a sortir al c/Sant Segimon amb el c/Montserrat i poder anar cap a la plaça de la presó (avui ambulatori) i accedir a l'Eixample  Morató  sense problemes.