7354
fa uns mesos vaig decidir adoptar un gos de la protectora d'Osona. Resulta que es tracta d'un " ppp ". Quan el vaig adoptar se'm va informar que hauria de fer una sèrie de gestions per a legalitzar-lo. Doncs bé, he fet una assegurança i estic en tràmits d'obtenir la llicència corresponent a aquest tipus de gossos. Resulta que avui, dia 4 de març, vaig a l'oficina d'atenció ciutadana per censar-lo i acabar d'arreglar la llicència. Quina sorpresa quan he arribat allà i m'he trobat amb un "agafa número, noia" abans de dir-me hola. He pensat que devia tenir un mal dia. He estat uns 15 minuts parlant amb la del taulell núm. 4 i no m'ha donat cap mena de solució. És indignant que pel fet de ser jove et tractin com una merda. No és just que intenti fer alguna cosa que és nou per a mi i no tractin ni d'ajudar-me. Estic indignada i molt enfadada, la noia del taulell 2 no m'ha tractat gens bé i li era igual el que em passava. Si us plau, no és tan difícil tractar bé als ciutadans!!
04/03/16
07/03/16
Tot hi ser una queixa sense dades per poder-hi contactar, hem parlat del tema en les reunions internes de l'Ajuntament i es recordava perfectament el que va passar. Segurament que tots podem aprendre'n i millorar. La raó principal per la qual no se li ha pogut censar el gos és perquè la persona que es va presentar viu i està empadronada a Sant Martí de Centelles i per poder censar el gos, s'ha d'estar empadronat en el mateix municipi. En el tracte, no hi té res a veure la joventut, si les actituds per part de tots.