A TOCAR DEL LLOC. Visita juganera a l'exposició
Visita juganera a l'exposició en el marc de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Nàbia Adillon i Montsita Rierola.
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/a-tocar-del-lloc-visita-juganera-a-lexposicio
- A TOCAR DEL LLOC. Visita juganera a l'exposició
- 2026-06-13T11:00:00+02:00
- 2026-06-13T12:30:00+02:00
- Visita juganera a l'exposició en el marc de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Nàbia Adillon i Montsita Rierola.
En el marc de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Nàbia Adillon i Montsita Rierola.
A tocar del lloc és una invitació a descobrir altres maneres de relacionar-nos amb els altres i amb l’espai que habitem. A través de jocs, recorreguts, moviments, gestos, mirades, paraules i silencis, explorarem com ens apropem, com ens comuniquem i com compartim l’espai amb els altres. La performance ens servirà com a eina per escoltar, observar i experimentar el contacte des de diversos llenguatges, visibles i invisibles.
Les activitats partiran de l’observació, l’escolta, el moviment i el tacte per investigar també la relació amb els objectes i amb l’espai expositiu: com el vivim, com ens transforma i com podem arribar a formar part d’una instal·lació viva.
Aquestes visites juganeres proposen una manera diferent d’endinsar-se en l’exposició, parant atenció en tot allò que passa entre els cossos, els objectes i el lloc.
A qui va adreçat? Adults i infants a partir de 6 anys. Taller obert a tothom que tingui ganes de jugar.
-
13 de juny 2026
- On? Carrer de Sant Francesc, 1, Vic
- Quan? 13/06/2026 de 11:00 a 12:30
- Què? Activitat familiar Exposicions
- Organitzador ACVIC Centre d'Arts Contemporànies
- Preu Preu: Activitat gratuïta. Per garantir plaça al taller, podeu trucar o enviar un correu electrònic a: 93 885 37 04 / educacio@acvic.org