Julià Guillamon presenta "Rascaparets"

Julià Guillamon presenta el seu llibre "Rascaparets" Publicat per Galaxia Gutenberg ed. Conversant amb Joan Brussosa i Ariadna Verdaguer.

Activitat externa
Julià Guillamon presenta "Rascaparets".

"Rascaparets" era el nom que, de petits, donàvem als mistos Garibaldi: una tira de cartró amb quinze o setze ungletes d’explosiu, que la canalla fèiem esclatar, arrossegant-les per façanes i pedrissos. Contenien fòsfor blanc i alguns nens s’hi van enverinar.

Els contes curts de Julià Guillamon són com aquells rascaparets: petites històries que, fregades a la superfície aspra de la realitat, produeixen espetecs d’imaginació, humor i crítica. La IA, el fast deco, els cables que s’entortolliguen tot sols dins d’un calaix, les llesques de pa de motlle que no es passen mai, l’art compromès i els videojocs: pet-pet-pet-petepet.

  • 26 de març 2026

  • On? Llibreria Foster & Wallace
  • Quan? 26/03/2026 de 19:00 a 20:00
  • Què? Activitat literària
  • Organitzador Llibreria Foster & Wallace
  • Preu Entrada lliure. No cal reservar.