L’art que parla totes les llengües del sagrat
Visita oberta a totes les tradicions de Vic, que presenta en cada sessió una comunitat religiosa i els seus punts de confluència amb el cristianisme.
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/l2019art-que-parla-totes-les-llengues-del-sagrat-2
- L’art que parla totes les llengües del sagrat
- 2026-02-07T12:00:00+01:00
- 2026-02-07T13:00:00+01:00
- Visita oberta a totes les tradicions de Vic, que presenta en cada sessió una comunitat religiosa i els seus punts de confluència amb el cristianisme.
El MEV et convida a una visita guiada interconfessional a l’exposició “Instruments de l’ànima. Matèria i esperit a la Catalunya medieval”, adreçada a persones de totes les tradicions religioses i espirituals que conviuen a Vic.
A través d’objectes carregats de significat explorarem com diferents cultures han expressat allò que és sagrat al llarg del temps.
-
07 de febrer 2026
- On? MEV, Museu d'Art Medieval
- Quan? 07/02/2026 de 12:00 a 13:00
- Què? Rutes i visites guiades
- Organitzador MEV, Museu d’Art Medieval
- Preu 6 €