Teresa Ribera presenta "Deixa estar les roses"
Teresa Ribera presenta el seu poemari "Deixa estar les roses", publicat per Cal Siller edicions. Conversa amb Núria Armengol.
Activitat externa- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/teresa-ribera-presenta-deixa-estar-les-roses
- Teresa Ribera presenta "Deixa estar les roses"
- 2026-02-12T19:00:00+01:00
- 2026-02-12T20:00:00+01:00
- Teresa Ribera presenta el seu poemari "Deixa estar les roses", publicat per Cal Siller edicions. Conversa amb Núria Armengol.
Amb "Deixa estar les roses", Ribera Icart afegeix una nova peça a una trajectòria poètica que arrenca fa vint anys.
El seu primer poemari, "Així com Penèlope", es va publicar el 2006; el segon, "A cops de mall", el 2012, també a Cal Siller. Aquest segon títol va aparèixer dins la col·lecció "Versos de l’Altiplà", una iniciativa patrocinada per l’editorial Cal Siller i el Grup d’Actors del Lluçanès.
El poemari aplega textos d’un període concret —entre 2013 i 2015—, i que ha volgut conservar el batec original d’aquelles entrades: el poema com a anotació vital, com a observació del món i com a manera de dir el que costa de dir.
En aquest pas del blog “Sota la pamela” al paper hi ha també una voluntat de tancar cercle: el pròleg és de Carme Rosanas, a qui l’autora va demanar d’acompanyar el volum. El resultat és un llibre que s’entén com un primer recull, però també com un punt de partida: una manera de donar continuïtat a una veu que, al Lluçanès, ja feia temps que circulava en lectures i trobades literàries.
-
12 de febrer 2026
- On? Llibreria Foster & Wallace
- Quan? 12/02/2026 de 19:00 a 20:00
- Què? Activitat literària
- Organitzador Llibreria Foster & Wallace
- Preu Entrada Gratuïta. No cal reservar