Alumnes de 4t d’ESO de l’IES La Plana de Vic es troben amb un grup de científics de la UVic

Dimecres dia 25 de març de 2015

Alumnes de 4t d’ESO de l’IES La Plana de Vic es troben amb un grup de científics de la UVic.

El passat dilluns 23 de març al matí, va tenir lloc una trobada entre estudiants de 4rt curs d’ESO de l’IES La Plana i diversos científics de la UVic, amb l’objectiu que aquests joves coneguin de prop la recerca que es fa a la Universitat i descobreixin la seva vocació per la recerca. 

 

A la trobada hi van participar 80 joves i 6 investigadors, els quals es troben treballant en projectes de recerca de diferents àmbits: ciències, ciències socials, salut i enginyeries. Després d’una recepció a càrrec del vicerector de Recerca i Professorat, Jordi Villà, els joves es van reunir amb els investigadors, tots ells doctors o doctorands, i van visitar els laboratoris per veure, in situ, on i com es desenvolupa la seva tasca investigadora. 

 

Aquestes trobades, que estan obertes a tots els centres que com l’IES La Plana estiguin preocupats per desvetllar les inquietuds científiques dels seus estudiants, formen part del Programa de Secundària, que és un conjunt d’activitats que la UVic organitza per als estudiants d’ESO.

 

L’Institut La Plana vetlla especialment per oferir als seus alumnes programes enfocats a l’excel·lència i la promoció del talent i és en aquesta línia que durant tota la setmana passada van tebnir l'oportunitat d' estar en contacte amb diferents personalitats del món de la recerca.

 

 

01/04/2015