El pavelló del Castell d’en Planes va acollir l’acte de final de curs dels equips de futbol sala a les escoles

L’esport a les escoles - curs escolar 2015/16

El pavelló del Castell d’en Planes va acollir l’acte de final de curs dels equips de futbol sala a les escoles.

Dissabte dia 21 de maig, el pavelló del Castell d’en Planes va acollir l’acte de final de curs dels equips de futbol sala creats a les escoles de la comarca en les seves activitats extraescolars.

 

Les escoles Dr. Joaquim Salarich, La Sínia, Muntanyola, Sentfores i col·legi Sagrat Cor, junt amb altres escoles de la comarca (4 vents de Manlleu, Emili Teixidor i Verge Sol del Pont de Roda), van celebrar una jornada en què els equips Benjamins i Alevins de cada escola van jugar diferents partits de futbol sala, amb un total de 95 jugadors entre 6 i 12 anys.

 

Es va obsequiar amb fruita a tots els participants i al final de l'activitat  es va fer un petit acte de cloenda on és va entregar una samarreta de record per a tots els nens que han realitzat l'activitat de futbol sala extraescolar a les seves respectives escoles.

 

 

L’acte va comptar amb  el suport  en l'acte del regidor d'esports i president del Consell esportiu d'Osona, Titi Roca.