Bústia ciutadana
La Bústia ciutadana és un espai on la ciutadania pot comunicar incidències o proposar suggeriments a l’Ajuntament per millorar la nostra ciutat. La vostra col·laboració és important ja que, juntament amb la visió dels nostres tècnics, ens ajudarà a fer de Vic una ciutat a la mesura humana. El nostre compromís és donar-hi resposta.
Per poder treballar més bé aquests suggeriments, necessitem el vostre nom i adreça electrònica, per si cal posar-nos en contacte amb vosaltres, per això no publicarem bústies anònimes. Tampoc publicarem missatges o parts de missatges amb insults, faltes de respecte, etc. ni es publicaran comentaris de caràcter electoral o polític.
En el cas que detecteu alguna incidència que considereu urgent, contacteu amb la Guàrdia Urbana, per la seva aplicació (APP Guàrdia Urbana), o al telèfon 938850000, per tal que hi puguem donar una solució més ràpida.
Podeu fer el vostre suggeriment o la vostra observació tot clicant a:
o a través del telèfon 938 890 673. Si deixeu les vostres dades, us informarem de l'estat en què es troba la vostra aportació.
Podeu veure el vostre barri/poble i la regidoria corresponent aquí
Gràcies per la vostra col·laboració.
La millora de la ciutat és més fàcil si tots hi participem.
Bústia ciutadana per la Llengua
| REF. | Barri / Poble | Data sol·licitud | Data finalització | Descripció | Resposta | Imatge |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 18943 | CAPUTXINS | 2025-05-02 | 2025-05-02 | Des de l’apagada general, l’avinguda Bernat Calbó i el carrer Pedraforca no tenen l’enllumenat encès a la nit. La veritat és que fa por haver de passar-hi. Ho podeu arreglar, si us plau. Gràcies! | Veure resposta | |
| 18942 | GENERAL | 2025-05-02 | 2025-05-02 | Ajuntament de Vic, penseu fer manteniment dels aparca-bicis de la ciutat de manera regular algun dia? O se us n'ha d'anar al darrere? Ja no es pot aparcar! Tristíssim el desinterès total de Vic pel transport sostenible... | Veure resposta |
|
| 18941 | POBLE SENTFORES-LA GUIXA | 2025-05-02 | 2025-05-02 | Soc el veí de Sentfores La, Guixa : unes papereres instal·lades en uns llocs correctes, així quan passem podrem fer salt de tanques o espuntegant-nos-hi i trencant-se, el cap. | Veure resposta |
|