25N - Dia Internacional contra les Violències masclistes

T'esperem a la PERFORMANCE CAMINS DE DONA.

 A les 11h a la Plaça Gaudí de Vic, davant del Casal Claret

 

Aquest dimecres és 25N, dia internacional contra les violències masclistes. Com cada any el Casal tenim coses a dir, a expressar, a denunciar. Des del projecte Escola de la Pau Dones i Escola de la Pau Infants i Adolescents, ens mobilitzem i participem activament en aquest dia.

 

Les violències masclistes estan vives, a cada cantonada, poble, cultura i temps. Perquè la violència no és només una agressió explícita contra un cos, sinó que està present a la política, l’educació, les institucions, les relacions econòmiques, els mitjans de comunicació, el llenguatge, el treball... i tantes altres formes visibles i invisibles de violència masclista.

 

Des del Casal ens manifestem a la Plaça Gaudí el 25N per expressar com ens sentim les dones, per compartir les nostres ferides i mostrar les nostres fortaleses, per interpel·lar el patriarcat i el masclisme, per homenatjar les dones que ja no hi són i totes les víctimes de violències masclistes.

 

Tothom és benvingut/da, farem una performance a les 11h a la Plaça Gaudí, davant del Casal Claret, on mostrarem el nostre rebuig explícit i contundent a totes les formes de violència masclista.

Us hi esperem!

Acció solidària
  • 25 de novembre 2020

  • On? Plaça Gaudí
  • Quan? 25/11/2020 de 11:00 a 12:00
  • Què? Altres activitats
  • Telèfon de contacte 93 8856924