Dijous Paella & his Catalan Rumba
Pantalla Oberta. Organitza: Cineclub Vic
- https://www.vic.cat/ciutat/agenda/dijous-paella-his-catalan-rumba
- Dijous Paella & his Catalan Rumba
- 2012-06-01T22:00:00+02:00
- 2012-06-01T23:30:00+02:00
- Pantalla Oberta. Organitza: Cineclub Vic
Pantalla Oberta
1 de juny
Dijous Paella & his Catalan Rumba
Xevi “Xef” Vila
Catalunya, 2011
El grup de rumba catalana Dijous Paella va presentar un concert inèdit a la Fira Mediterrànea de Manresa, en el qual va ampliar la seva formació habitual amb una gran banda formada per tres guitarres, dos percussionistes, secció de vents, baix, veu, dos coristes i un ballarí. Aquest documental mostra moments d’aquest concert i, a més, intenta explicar tot allò que envolta la gravació d’una actuació en directe. A través d’entrevistes, filmació d’assajos, proves de so i post-producció a l’estudi, s’expliquen les diferents parts del procés que comporta la gravació d’un concert musical d'aquestes característiques.
Dijous Paella & his Catalan Rumba és també és una reflexió sobre diverses temàtiques com les relacions humanes entre els components del grup (quatre d’ells són d’ètnia gitana), l’orígen i el moment actual d’aquest estil musical, així com també aspectes sobre la vida i la música.
Xevi “Xef” Vila
Músic i realitzador nascut a Vic, és conegut per haver estat el bateria dels grups Brams i Karda Fàstik S’inicia en el món del vídeo digital a través del Taller Bigas Luna de Reus (2002). Compagina la seva activitat professional com a músic amb la realització de curtmetratges, vídeo-clips i documentals. Algunes de les seves produccions han acompanyat exposicions a diferents museus com el Museu Industrial del Ter (Manlleu), el Museu de l’Art de la Pell (Vic) o el Museu d’Història de Catalunya.
-
01 de juny 2012
- On? Espai ETC
- Quan? 01/06/2012 de 22:00 a 23:30
- Què? Audiovisual
- Correu electrònic info@cineclubvic.com