El teatre com a eina pedagògica

amb ROSA GÀMIZ

Per majors de 16 anys
 

El Teatre és una eina pedagògica molt potent per a treballar amb nens i nenes de totes les edats. Però també una eina terapèutica i d’autoconeixement, una eina social i de cultura…sí, un pou sense fons! La meva experiència em porta a creure-ho cada vegada amb més força. On cada un dels mestres i guies que la fem servir hi podem buscar i trobar tot allò que ens faci falta per a cada nen i per cada grup.

 
Per això aquesta trobada a Vic m’agradaria que fos un espai per compartir i entre tots trobar respostes. Un espai que ens animi a utilitzar sense por aquest gran recurs que és el Teatre.
 
I no només a tots aquells que en hi dediquem de fa temps sinó també a tots aquells mestres que pensin que el teatre es pot utilitzar a l’aula. Això és el que percebo que està passant últimament per tot arreu, s’està intuint més clarament que el Teatre també pot entrar a les escoles.
 
Compartiré amb molt de gust la meva experiència d’aquests vint anys de Tallers de Teatre en aquesta masterclass.
 
Rosa Gàmiz.
Cursos i tallers
  • 14 d’abril 2018

  • Quan? 14/04/2018 de 10:00 a 14:00
  • Què? Cursos i tallers