Iraq i el cas Couso, 10 anys després
L'Assemblea pels Drets Socials d'Osona us convida a la xerrada sobre Iraq i el cas Couso que es farà a l'ETC de Vic el proper 16 de maig a les 8 del vespre i que estarà centrada en el dret internacional i la lluita contra la impunitat. La xerrada comptarà amb: Javier Couso, germà del càmera assassinat per EUA a l'Iraq, càmera i activista contra la impunitat i Albert Galinsoga, catedràtic de Dret Internacional de la Universitat de Lleida i coordinador del llibre "El conflicto de Irak y el Derecho Internacional: el caso Couso"
- https://www.vic.cat/ciutat/agenda/iraq-i-el-cas-couso-10-anys-despres
- Iraq i el cas Couso, 10 anys després
- 2013-05-16T20:00:00+02:00
- 2013-05-16T21:00:00+02:00
- L'Assemblea pels Drets Socials d'Osona us convida a la xerrada sobre Iraq i el cas Couso que es farà a l'ETC de Vic el proper 16 de maig a les 8 del vespre i que estarà centrada en el dret internacional i la lluita contra la impunitat. La xerrada comptarà amb: Javier Couso, germà del càmera assassinat per EUA a l'Iraq, càmera i activista contra la impunitat i Albert Galinsoga, catedràtic de Dret Internacional de la Universitat de Lleida i coordinador del llibre "El conflicto de Irak y el Derecho Internacional: el caso Couso"
Aquest any s'han complert 10 anys de la invasió i posterior ocupació de l'Iraq i, també, de la mort del reporter gràfic, José Couso, a l'hotel de Palestina a Bagdad a conseqüència dels trets d'un tanc de combat nordamericà. Després d'una década la família Couso continua lluitant per la justícia i en contra de la impunitat. En el llibre "El conflicto de Irak y el Derecho Internacional: el caso Couso" s'hi troben els detalls sobre l'únic cas obert en el mon contra militars d'Estats Units.
-
16 de maig 2013
- On? Espai ETC
- Quan? 16/05/2013 de 20:00 a 21:00
- Què? Xerrades i conferències