X Jornades d’Arqueologia Industrial de Catalunya
El patrimoni de la indústria alimentària. Passat, present i futur
- https://www.vic.cat/ciutat/agenda/x-jornades-d2019arqueologia-industrial-de-catalunya
- X Jornades d’Arqueologia Industrial de Catalunya
- 2016-12-01T00:00:00+01:00
- 2016-12-03T00:00:00+01:00
- El patrimoni de la indústria alimentària. Passat, present i futur
X Jornades d’Arqueologia Industrial de Catalunya
L’Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica conjuntament amb el Museu de la Ciència i de la Tècnica ha decidit organitzar les X Jornades d’Arqueologia Industrial de Catalunya a la ciutat de Vic, fent-les coincidir amb el fet de que aquest any la ciutat de Vic ha estat proclamada Capital de la Cultura Catalana 2016.
La comarca d’Osona i la plana de Vic, actuen com a motor econòmic, sent una de les principals comarques ramaderes de Catalunya, en especial dedicació al porcí i al boví. Hi ha per tant un gran nombre d’explotacions agràries, ramaderes i amb indústries i empreses de distribució vinculades a la temàtica que ens ocuparà de l’1 al 3 de Desembre del 2016, a la ciutat de Vic.
Per aquest motiu la temàtica principal que s’ha escollit per les X Jornades és el del Patrimoni de la Indústria Alimentària, passat, present i futur.
Tenen per objectiu aportar i acollir noves visions i estudis originals en qualsevol dels camps relacionats amb la elaboració, transformació, preparació, distribució, impacte públic, difusió, publicitat... dels productes alimentaris pel consum humà.
En un moment de canvi i transformació sobre el futur industrial de Catalunya, volem recordar el passat i la reacció de la societat per tirar endavant, realitzant i acceptant grans canvis. Es tracta de recordar el passat per anar cap a un futur millor.
-
01 de desembre 2016
- On? Diversos espais
- Quan? 01/12/2016 a 00:00 fins a 03/12/2016 a 00:00
- Què? Altres activitats