1a edició de la Biblioteca Humana de Vic
Amb motiu del segon aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convidem a participar a la 1a edició de la Biblioteca humana de Vic.
- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/1a-edicio-de-la-biblioteca-humana-de-vic
- 1a edició de la Biblioteca Humana de Vic
- 2024-10-05T11:00:00+02:00
- 2024-10-05T14:00:00+02:00
- Amb motiu del segon aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convidem a participar a la 1a edició de la Biblioteca humana de Vic.
La Biblioteca Humana (Human Library) és una iniciativa sorgida l’any 2000 a Copenhaguen i que ja és present a més de 80 països de 6 continents i amb el lema “Unjudge someone” (desjutja a algú) té per objectiu millorar la tolerància i la comprensió entre persones trencant etiquetes i prejudicis.
Per aconseguir-ho s’organitzen converses entre Llibres (persones que expliquen la seva història de vida relacionada amb la superació d’adversitats, discriminacions o desavantatges) i un grup reduït de lectors (persones que escolten les històries amb respecte i diàleg) per descobrir què hi ha més enllà de les etiquetes que sovint es pengen a persones per alguna circumstància de vida (malaltia, aspecte, sexualitat, procedència, religió, etc.).
-
05 d’octubre 2024
- On? Biblioteca Pilarin Bayés, Biblioteca Pilarin Bayés
- Quan? 05/10/2024 de 11:00 a 14:00
- Què? Altres activitats
- Nom de contacte Biblioteca Pilarin Bayés
- Correu electrònic b.vic.pb@diba.cat
- Telèfon de contacte 93 883 33 25