CAPALTARD a la terrassa de la Biblio: Tàndem poètic amb Núria Armengol i Mireia Calafell
Recital poètic.
- https://www.vic.cat/serveis/cultura/cultura/agenda/capaltard-a-la-terrassa-de-la-biblio-tandem-poetic-amb-nuria-armengol-i-mireia-calafell
- CAPALTARD a la terrassa de la Biblio: Tàndem poètic amb Núria Armengol i Mireia Calafell
- 2023-06-28T19:00:00+02:00
- 2023-06-28T20:00:00+02:00
- Recital poètic.
La Biblioteca Pilarin Bayés us proposa un cicle d’activitats culturals diverses per gaudir dels vespres d’estiu a la terrassa de la biblioteca. CAPALTARD, a la terrassa de la Biblio tindrà lloc del 26 de juny al 13 de juliol, de dilluns a dijous a les 8 del vespre un cop finalitzat l’horari de biblioteca i amb una durada d’una hora.
Totes les activitats son d’accés lliure però amb aforament limitat. Per reservar, cal inscriure’s a la Biblioteca: 93 883 33 25 o b.vic.pb@diba.cat
Gaudirem d’un recital poètic en tàndem amb Mireia Calafell i Núria Armengol.
Núria Armengol (Vic, 1986) és bibliotecària d’art i alhora cursa Estudis Literaris. Es dedica a la difusió de la poesia a través de La Cava Poesia, un cicle de recitals a la Jazz Cava de Vic.
Ha publicat alguns llibres d’història de Catalunya per infants a l’editorial Comanegra i poemes solts a l’editorial Emboscall i a Reduccions: revista de poesia.
El 2017 va publicar el seu primer poemari, FRACTURA a Edicions del Buc.
Mireia Calafell i Obiol (Barcelona,1980) és una poeta, escriptora i productora cultural catalana. Llicenciada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra, treballa a Sullivan, des d'on desenvolupa projectes culturals i educatius. Va ser codirectora del festival Poesia i + codirectora del festival Barcelona Poesia.
El seu darrer poemari és NOSALTRES, QUI (març 2020) Premi Mallorca de poesia 2019, Premi Josep Maria Llompart de poesia 2021.
-
28 de juny 2023
- On? Biblioteca Pilarin Bayés
- Quan? 28/06/2023 de 19:00 a 20:00
- Nom de contacte
- Telèfon de contacte 93 883 33 25
- Organitzador Biblioteca Pilarin Bayés
- Preu Gratuït