Vic es prepara per a la 19a edició del Vic Slot Clàssic
La mostra reunirà aquest diumenge més de 70 parades amb vehicles de modelisme i complements d’slot, així com l’emblemàtica concentració de cotxes clàssics.
El diumenge 15 de març, la Plaça Major de Vic es convertirà de nou en l’epicentre dels amants del motor amb la celebració de la 19a edició del Vic Slot Clàssic. Aquesta fira s’ha consolidat com un referent per als aficionats al modelisme d’slot i els cotxes clàssics, atraient col·leccionistes i aficionats d’arreu. L’accés és gratuït, i la fira es podrà visitar de 9.00 h a 14.00 h.
Aquest any, la mostra comptarà amb 42 expositors, entre els quals n'hi haurà de les Illes Balears i el Regne Unit, i reunirà més de 70 parades especialitzades en vehicles de modelisme i complements i accessoris d’slot com, per exemple, pistes scalextric.
A més, la jornada acollirà la 18a edició de la concentració de cotxes clàssics, una trobada emblemàtica on podran participar vehicles clàssics amb un mínim de 30 anys d’antiguitat, que aniran entrant a la Plaça Major a mesura que vagin arribant. L’accés a la Plaça Major estarà limitat a 150 cotxes clàssics, amb inscripció prèvia obligatòria per poder-hi participar, que es pot fer a vicfires.cat. La trobada es durà a terme de 9.00 h a 14.00 h, coincidint amb l’horari de la fira.
Com a novetat d’aquesta edició, durant la fira se celebrarà un sorteig presencial obert a tothom, en què es regalaran tres cotxes Scalextric de Fórmula 1. Per participar-hi, els assistents hauran d’apropar-se al punt d’informació de la fira i omplir una papereta. Els guanyadors s’anunciaran en directe, a partir de les 12 h, a l’estand del punt d'informació de la fira. Els visitants també podran adquirir el cotxe d’slot commemoratiu de la fira, que aquest any serà un Ford Sierra 4x4.
La Fira Vic Slot Clàssic s'organitza des de l'Ajuntament de Vic amb la col·laboració dels patrocinadors CCCSLOT, Porlan Slot i RACC Autoescola Connect de Vic. També hi col·laboren Confillfont Assessors, Slotmania, Da Pena Corredoria d’Assegurances, Campbase i Beu Net Instal·lacions i Manteniment.